Bedriye psikososyal destek atölyelerinin tamamına katıldı. Katıldığı tüm çalışmalarda çok aktif olan Bedriye, kendi fikirlerini başkaları ile paylaşmayı çok seviyor. Yaratıcı düşünebiliyor, eleştirel fikirleriyle psikososyal destek atölyelerinin amacına ulaşmasına çok yardımcı oldu. Bedriye’nin Türkçesi o kadar iyi ki, ilk kez tanıştığınızda onun Suriyeli bir göçmen çocuk olduğunu anlamak mümkün değil. Bu nedenle Türkçe derslerine değil ama Matematik derslerine düzenli devam etti. Merkez olarak yaptığımız diğer çalışmalara bilim, ritim ve çocuk beceri geliştirme atölyelerine sıklıkla katılım gösterdi.
Bedriye Gazel
11 yaşında olan Reem, merkezimize hem kardeşleri hem de kuzenleriyle birlikte geliyor. Kuzenlerinden biri de Ayşe. Ayşe ise 9 yaşında.Gazel ve Maha gibi reem de psikososyal destek atölyelerinin tüm modüllerine katılarak hepsini tamamladı. Ayşe ise psikososyal destek atölyelerinin yeni oturumlarına katılacak. Türkçe ve matematik derslerine de düzenli katılarak tamamlayan Reem, okulundaki derslerine de düzenli devam ettiğini gözlemliyoruz. Reem ve Ayşe şu anda birlikte merkezimizdeki kodlama derslerine devam ediyorlar. Kodlama derslerinin başlangıç düzeyini bitirmek üzereler.
Reem Şeyhabbas ve Ayşe Al Muhammed
Gülhan Adıbüyük
Ev hanımıyım. Üçüz büyüttüm. Büyütürken çok zorlandım. Hatay Kırıkhan’daki etkinlikleri 1.5 yıldır kursları takip ediyorum. Burada kendimi güvende ve sosyalleşmiş hissediyorum. Burada öğrendiklerimi az da olsa maddi kazanca çevirdim. Hocalarımızdan çok memnunuz. Onlarla abla, kardeş ve arkadaş gibiyiz.
Fatma Kızıltaş
2015-2016 tarihlerinde Hatay Kırıkhan ofisinde Tömer (Türkçe Dil Eğitimi) eğitimini tamamladım. Bu süreçte yeni insanlarla tanıştım. Türk kültürünü daha yakından tanıdım. Tömer Belgesi sayesinde güzel bir iş sahibi oldum. Şu an tercüman olarak bir okulda görev yapmaktayım. Tömer belgesi için Yuva Derneği’ne ve Yuva Derneği çalışanlarına tüm kalbimle teşekkür ederim.
Merve Hammad